středa 16. listopadu 2016

TOP 3 České seriály/sitcom

Ahoj ahoj!

Omlouvám se za tu mega pauzu. Moje práce v Americe se poměrně protáhla a i když jsem chtěla blogovat ( třeba o premiéře Suicide squat -mimochodem, ten film bude 100% v dalšícm článku o filmech, co mě zklamaly) ale bohužel jela sem 24/7 a když sem měla volno, na blog bohužel nebyl stejně moc čas a ani pmyšlení. Tímto se Vám všem omlouvám a slibuju, že už tu budu zase v plné síle.

Podzim přináší vždy nové a nové seriály,pořady, popřípadně pokračování našich oblíbených pořadů. Těm zahraničním se ale dnes věnovat nebudeme. Zaměříme se hlavně na ty naše. Myslím si, že zrovna tyhle výtvory patří k tomu nejlepšímu,co u  nás za poslední dobu vzniklo. Tak dost psaní a hurá do toho!


KOSMO

Kosmo je velmi bláznivo-komediální sitcom ČT1. ČT1nedávno uvedla i 13ti dílný seriál RAPL, kde mě upřímně bavilo cca prvních  5 dílů. Kriminálek máme zkrátka u nás podle mě až moc. Kosmo je však z úplně jiného soudku.
Vypráví  o 4 kosmonautech, kteří se mají účastnit totálně vytunelovaného projektu LET NA MĚSÍC. Let se musí kvuli hrozící vysoké, doslova ničí pokuty od EU skutečně uskutečnit a my zažíváme neuvěřitelné ( v některých případech naopak velmi uvěřitelné) scénky o odletu, celý let, dohadování se o to kdo bude kapitán, ale i to jaká budou vůbec první slova na Měsíci. Za mě je 1000% nejlepší postava René Hejl, kterého naprosto geniálně ztvárnil Jiří Žáček. Příběh má dvě linie v té jedné je ministr školství ( Martin Myšička) se svým tajemníkem (Jiří Hána), kteří zajištují let, sponzoring a různé požadavky jiných států. V té druhé pak 4 našich zcela nekompetentních kosmonautů, kteří trénují v hrozných podmínkách na svůj vysněný let  a pak samozřejmě i průběh jejich letu. Sitcom má celkem 5 dílů. Podívat se  na něj můžete každou neděli večer  na ČT1, popřípadně na Ivysilani na stránkách ČT. V sitcomu dále hrají například Jana Plodková (podle mě nejlepší česká herečka), David Novotný, Eva Josefíková, Petr Vančura, Martin Dejdar a především naprosto geniální Marie Ludvíková jako Kuchařka Filoména, jejíž hlášky jsou kultovní už teď. Celkově  bych tomuto dílku vytkla snad jen to, že má pouze 5 dílů, protože je to opravdu skvost.

                                                    Zdroj : Stránky České televize

Zdroj : Stránky České televize
Zdroj: Facebook/KOSMO


2.PUSTINA

Pustina je pravý opak předchozího Kosma. Pustina je nová minisérie HBO. Jde o velmi syrový příběh z fiktivní vesnice Pustina, které se rozkládá na česko-polském území. Vesnička je spíš v rozkladu a my sledujeme boj starostky z těžební společností, která by zde ráda těžila. To však není ta největší pecka. Její dcera Míša se ztratila a všichni po ní pátrají. Dále je tu také pasták a sním i skupina výrostků. Má snad někdo z nich něco společného s Míšiným zmizením? Nebo je v tom právě někdo z těžební společnosti? Na to  všechno najdete odpovědi právě v tomto seriálu, který se vysílá také každou neděli na HBO. Osobně jsem dost nadšená z návratu Jaroslava Duška a ostatních herců, Nikdo nepřehrává, každý má svůj prostor a ve své roli je absolutně důvěryhodný. Nejvíc se mi líbí Jan Cina, který tady nemá zrovna kladnou roli, ale podle mě je to jeden z nejtalentovaněšjích součastných umělců a svoje role jak v divadle tak v seriálech zvládá absolutně z přehledem. Neznám nikoho koho by tenhle seriál nezaujal a myslim si, že na něj můžeme být právem velmi pyšní.

zdroj: csfd.cz
zdroj: HBO

3. SEMESTR
 Semestr je podle mě zcela ideální seriál pro vysokoškoláky.Příběh zamilované dvojce a jejich kamarádů se odehrává pouze přes všemožné sociální sítě, skype, facebook atd.... Damián odjel na Erasmus do Berlína a svou milou nechal v ČR. Vydží jejich vztah na dálku? Každý je naprosto jiný a já musím říct že v mnoha scénách jsem se jak s Damianem tak s Amálkou ztotožnovala. Né vážně, občas to opravdu připomínalo moje hovory ze Států.  V hlavních rolích pak Anička Linhartová, Jan Hofman, Eva Josefíková ( jako absolutně nejlepší ztělesnění současnýho trendu beauty/fashion youtuberek a blogerek) a opět Jan Cina. Na pořad se můžete podívat na Stream.cz

zdroj: stream.cz
.zdroj: stream.cz
zdroj: Stream.cz


A jaký je Váš nový oblíbený pořad ? Jinak jsem samozřejmě ráda, že moje oblíbené zahaniční seriály pokračují, i když některé (Once Upon a Time) už nejsou co bývaly....a kdo je pro Vás největší podzimní "objev " ? Tak zase brzy u nového článku

XoXo

K *** 


Žádné komentáře:

Okomentovat