pátek 27. května 2016

5 důvodů, proč jít sám do kina

Ahooj!

Dnes mám pro Vás připravený celkem netradiční článek a to PROČ JE DOBRÉ JÍT ČAS OD ČASU DO KINA SÁM. Teď jsem po dlouhé době zase vyrazila sama a byla to doslova oáza pro moje nervy. Nesmála jsem se sice tak, jako kdybych tam měla mojí kinopartačku Léňu, ale věřte že i ta malá samota je občas prospěšná.


1) Je fajn udělat si den jen sám pro sebe

Umět si najít čas jen sám na sebe je v dnešní době vzácnost. Práce, přátele, rodina, přítel, manžel...zkrátka je tu vždy někdo nebo něco. Ale alespoň jednou za měsíc tohle všechno "vypnout" a užít si jen sám sebe je strašně fajn a osvobozující. Vždycky se najde nějaký film, který chcete vidět. Jděte na jídlo, procházku, nebo do kina. Neuvěřitelně se Vám vyčistí hlava a je to opravdu fajn.

2) Nikdo vám do toho nebude kecat

Vždycky, když jdeme do kina s kamarádkou, máme chuť film rozebírat a ve finále z toho vlastně nic moc nemáme. Když jdu čas od času sama,na film se mnohem lépe soustředím a pamatuji si ho. Samozřejmě to není taková zážitek, jako když jsme tam byly s kamarádkou a smály jsme se tak moc, že nám vylítnul popcorn....


3) Máte celý popcorn JEN PRO SEBE

Neuvěřitelné co? Vždycky když jdem s holkama do kina koupíme si největší popcorn a colu, ale stejně mi většinou přijde, že na mě nic nevyzbyde. Takhle máte všechno jen a jen pro sebe a to už se vyplatí.

4) Nikdo Vás nebude soudit, když nebudete plakat nebo se smát

Pokud jste tak trochu "kamenná duše" jako já, máloco Vás dokáže rozbrečet. Mě naposledy rzbrečela smrt Dobbyho v Harrym Potterovi. Jasně, někdo si myslí že sem necitlivá nebo tak, ale zkrátka mi ty scény nepřijdou natolik věrohodné nebo dojemné, abych u nich brečela. Nebo naopak...jdete na komedii, vaší polovičce se líbí ale Vám nikoliv...on/ona se smějí a vy sedíte a tupě zíráte. A věřte, že poslouchat pak ty řeči jako " Ty nemáš smysl pro humor, nevíš co je vtipné?.....atd, atd...." opravdu není žádná slast. Když vyrazíte sami, nikdo Vás soudit nebude.

5) A třeba někoho potkáte....

Třeba nebudete sám, koho napadlo vyrazit si samotného do kina a když už tam na někoho takového narazíte a třeba se sním dáte i do řeči, můžete  mít nakonec i nového kinopartáka!

Já osobně když už jdu do kina sama, tak vyrážím většinou ve všední dny a spíš někdy odpoledne, kdy vím, že tam není zas tak narváno. Úplně nejhorší jsou podle mě neděle, kde jsou všude děti a rodiny a je jich N E S P O Č E T . Doufám, že se Vám tenhle netypický článek líbil!
XoXo K

Žádné komentáře:

Okomentovat