pátek 18. listopadu 2016

Q & A

Ahojte !

Rozhodla jsem se udělat takový ne uplne typcky Q & A co znáte z jiných blogů/youtube kanálů. Občas mi chodí maily, či na fb otázky typu jakej  film mám ráda, koho mám ráda atak,proto jsem se rozhodla vzít 14 nejčastějších otázek a odpovědět všem :)


1. Nejoblíbenější český film

Noo to bude asi trochu těžší otázka, ale mám ráda Pelíšky, Ženy v Pokušení a Stebou mě baví svět. Ale že bych nějaký český film vyloženě pravidelně vyhledávala to asi ne.

2.Nejoblíbenější zahraniční film

Sweeney Todd jednoznačně

3. Nejoblíbenější český seriál

Tak určitě všechny 3 dílka, co jsou zmíněné v předchozím článku, pak  mám taky ráda Případ pro Exorcistu a sem tam se ráda kouknu na Comeback (nee nejedu furt jen samí 10* a artový věci)

4. Nejoblíbenější zahraniční seriál

American Horror Story ( hlavně 2 série uplně skvostná a 6tka co běží teď taky neni špatná), American Crime Story, Scream Queens a Narcos, z těch starších miluju Ztraceni, Simpsonovi a The Royals )

5.Nejoblíbenější český herec

Noo to bude složitější, jelikož sem celkem vášnivá a pravidelná návštěvnice českých divadel,  mám ráda skutečně neuvěřitelné množství herců :D Ale asi Honza Cina, Miroslav Krobot a Martin Myšička

6. Nejoblíbenější zahraniční herec
Javier Bardem, James Franco a Daniel Day-Lewis

7. Nejoblíbenější česká herečka
Teď nedávno jsem v divadle viděla Lucku Polišenskou a ta je skvělá, pak asi Jana Plodková

8. Nejoblíbenější zahraniční herečka
Penelope Cruz, Charlize Theron a Emma Roberts

9. Nějaký film který vyloženě nemáš ráda?
Hvězdy nám  nepřály - jo já vím, supr sladák ale mě tenhle typ filmů  nudí, nebere a nepřijde mi absolutně ničím zajímavý...
Veškeré parodie - Zkrátka tohle není vtipný, parodie jdou udělat i chytře..

10 Film který tě nejvíc ovlivnil?
Protivný sprostý holky. Ne vážně tenhle film šel do kin, kdy jsem ze základy přecházela na střední, stěhovala se sama z maloměsta do Prahy a tenhle film mi hodně ukázal co si nechat líbit a co ne, jak se chovat atak....dá se říct že díky němu jsem jaká jsem

11.Na čem jsi byla poprvé v kině?
Lotrando a Zubejda

12. Sleduješ z kultury i něco jiného než filmy/seriály ?

Tak jsem celkem pravidelnej návštěvník Národního divadla, miluju knihy neni snad týden co bych si nějakou nekoupila, taky ráda chodim na výstavy, přeci jen praděda byl malíř takže když se mi něco líbí nebo mě to zaujme ráda zajdu, Rozhodně nepovažuji za kulturu jen filmy nebo seriály ))


13. Přišla jsi někdy do styku s hraním ?
Jooo :D 9 let sme dělali na základce divadlo, měli jsme každý rok několik představení jak v čj tak v angličtině (chodila sem na jazykovku) a trenovali jsme celkem dost .) a asi 2-3 roky sem byla ve filmovym klubu nebo jak to nazvat, takze mam doma asi 3 dvdcka s myma prvnima filmickama a moje prvni  scenare ..docela sranda si to ted číst, jinak moje úplně první role byla víla co se ze svého pohádkového světa ocitla ve světě smrtelníků :D

14. Proč se filmu nevěnuješ i v běžném životě ?
Já chtěla, ale dělala sem na základce jak divadlo tak i hodně sportu závodně sem plavala a 10 let sem dělala závodní aerobik,pak sem se začla zajimat víc o reklamu a PRko takže na střední sem šla studovat PR a ted na vejšce sem studovala volnočasovou pedagogiku a právě tělák. Holt u mě vyhrál sport, filmu a divadlu se věnuji ráda v mém volném čase, ale profesně se chci věnovat propagaci různých sportovních klubů nebo tak .)

Tak to je vše, je to takový spíš informační článek, příště se můžete těšit na TOP 5 největších letních filmových zklamání .))
XoXo

K***

Žádné komentáře:

Okomentovat