středa 25. května 2016

Filmová nadílka

Ahoj Ahoj Ahoj!

Jak jsem slibovala, mnoho recenzí je tu. Nebudeme ztrácet čas zbytečnýma okecávačkama a jdeme rovnou na to.


Jak přežít single

ACHJO. Na tenhle film jsem se vážně těšila a to nejen kůli mé oblíbené Rebel Wilson. Čeká mě teď několika měsíční pobyt v NY a tenhle film jsem chtěla brát i jako takovou lehčí inspiraci, ALE těžce sem narazila. Hlavní  hrdinka je brutálně nesympatická. Opravdu sem se jí snažila mít ráda, ale její výlevy typu " Po 11cti pivech přijde sex, v momentě kdy spočítá láhve se vrhne na svého kamaráda, i když vlastně oba milují někoho jiného a pak si spolu povídají v posteli o těch druhýchů". To byl pro mě celkem velký WTF moment.
 Rebel tu je hláškující a ničeho se nebojí, ostatně skoro jako ve všech svých filmech. Kdo mi však leze na mozek nejvíce je sestra hlavní hrdiny, hraná Leslie Nelson. BRUTUS. Věčně poučující, nesympatická osoba. Co mě ale nejvíce vadí jsou klišé (kterých  je film plný) a rádoby poučná moudra jako "jsi za svým srdcem".... to je něco co nemám ráda ani v reálném životě natož ve filmech. Film víceméně stojí na bedrech Rebel a mužských hrdinů  a to sem se na to opravdu těšila! Jinak  film je o jednom krásném párečku, slečně však po čase začne něco vadit a chce poznat samu sebe a užít si na chvíli ten single život. Odjede ke své sestře doktorce, začne pracovat v právní společnosi, kde se seznámí s již zmiňovanou Rebel a začnou pařit. Po první párty hned běží za svým milým, že by se ráda vrátila, On ji odmítne, že už se vídá s někým jiným. A tím začíná ta strastiplná cesta seznamování, pařeb, těhotenstí, VÁNOC A NAROZENIN až po finální rozuzlení. Film je bohužel pro mě až moc nezáživný a vůbec sem se u něj nebavila tak, jak jsem očekávala. Dávám 66% a prosím příště lépe !


Jak přežít single

Svátek Matek

Recenze většinou začínám od těch méňě štastných až po ty lepší. Ani zde tomu není jink. Gary Marshall je podlě mě bourák. V jeho letech ještě skotačit jako režisér je obdivuhodné. Pretty Woman miluju a dodnes sem ráda, že nám tenhle film dal. U Svátku Matek je to trošičku jinak. Na začátku filmu se nám představí všechny hrdinky, zjistíme tak kdo se s kým baví, kdo má s kým dítě, kdo je vdovec,kdo je rozvedený, kdo má jaké rodiče apod. Ze začátku jsem v tom měla menší guláš a když se pak provalí že další dvě osoby jsou vlastně taky příbuzné, měla jsem chuť si k tomu udělat nějaký rodokmen. Většina ženského obsazní celý film jen 1) TELEFONUJE - ne vážně, v tomhle filmu je brutální product placement a reklama na nový telefon je do očí bijící. Telefonují tam všichni a pořád.

2) Cvičí Pilates - proti cvičení nic nemám, ostatně sem vystudovala tělocvik, ale tady se buď běhá, fitkuje, nebo cvičí pilates. Někdo někoho naštve? Hurá na Pilates. Nemáte kde drbat s kamarádkou? Hurá do posilky. Máte před důlěžitým pohovorem? Běžte si zaběhat, Nemáte po telefonování co dělat? Opět hurá na pilates. Mají přijet Vaše rodiče, které jste dlouho neviděli a nebavili se snimi? I pro tuto příležitost je tu PILATES. Ne vážně hrdinky v tomhle fimu prakticky nepracují, pouze sem tam něco uklohní ale jinak telefonují a cvičí.

Do toho všeho maí všichni bez výjmky super dům, úžasné děti, všichni se nakonec budou mít rádi a všechno dobře dopadne. Na můj vkus je film až tristně sluníčkový. Všichni se usmíří a nejsmutější ze všeho je, že film nemá  vlastě žádnou pořádnou zápletku. Joo někdo se dává s někým dohromady, někdo hledá svoje rodiče, něčí rodiče se smiřují s manželem své dcery... ALE všechno je šíleně předvídatelné a hlavně okamžitě bez mrknutí oka vyřešené. Největší chybou je určitě brutálně slaboučký scénář, se kterým by se dalo mnohem lépe vyhrát. Snad nám Gary předvede ještě nějakou pořádnou romantiku! Dávám 50%
Svátek Matek



Captain America: občanská válka

Konečně přecházíme k té lepší části. Nemám ráda Avengery. Upřímně fakt ne. Ty filmy jsou fajn, režie, scénář, efekty všechno je fajn. Jen mi přijde že celou dobu koukám jen na počítačové efekty a ne na herce nebo jejich výkony, plus mi přijde že tyhle filmy se spíš než pro radost točí proto, že v tom lítají opravdu hodně velké prachy. Natočtce si nějaké 3 Iron Many a máte do konce života vystaráno. Batman vs Superman se mi sice líbily, ale to asi i proto, že je tam těch efektů a triko o něco míň, než je zvykem. Tady mají efekty opět hlavní roli a podle mě to zvládly na výbornou. Captain se utká s Iron Manem ( pokud se ptáte fandila sem Iron Manovi to je snad jasné :D ). Námět je to zajímavý, hlavně sem ráda, že se v rolích objevují stále ti stejní herci a nemusíte si zvykat na někoho jiného. Jejich souboj je plný přestřelek, výbuchů, exlozí...no zkrátka všecho co si umíte představit. Pokud máte rádi komiksy a akci je to pro vás jasných 100%, pro mě je to 90%, protože mi tam prostě chybí víc toho osobního prostoru.

Captain America : Civil War








Kolonie

Kolonie je nový film s Hermionou Emmou Watson.  Film se odehrává v Chile, roku 1973, kdy celá země protestuje, stávkuje..zkrátka nejsou tam úplně klidné časy. K těmto protestům se připojí i mladý německý pár Daniel a Lena. On protestuje podstatně o dost víc, ona je dost zamilovaná tudíž mu dost fandí a následuje ho. Bohužel je najde tajná policie a Dana odvede. Lena se pochopitelně zhroutí. Láska jejího života je pryč a ona zkrátka neví co dělat. Lena se rozhodne ho vystopovat až na jih země, kde funguje dost podivná sekta, ve která se vydává za jistou charitativní misii. Lena se  k nim přidá, aby našla svého milého ale zjištuje, že odejít odtud opravdu nebude nic snadného. Emma Watson se snaží ukázat, že už opavdu není Hermiona,ale já se na ní prostě víc těším v Krásce a Zvířeti. Film má zajímavý nápad, hladký průběh, sem tam se u filmu nudíte nebo podíváte na hodinky...ale jinak nemám moc co vytknout. Až tedy na tu délku. Dávám 75%, podle mě jde o dobrý lehčí průměr.

Kolonie


To by bylo pro dnešek vše! Určitě mi napiště, jaké recenze byste chtěli číst příště!

XoXo K




Žádné komentáře:

Okomentovat