středa 27. dubna 2016

Na co v létě?

Ahoj Ahoj!!

Ač to venku moc nevypadá, tak léto se skutečně nekompromisně blíží. Mě sice čeká celé pracovní léto za oceánem  v New Yorku, ale do kina si  radostí zajdu i tam a ne na jeden film. Tady je výčet těch, na které určitě zajdu podívat, pokud mi to můj pracovní diář dovolí.


Zhasni a zemřeš / Lights Out


M I LU J U   H OR O R O R Y. Nic co by o mě nebylo známé že .D Bohužel k mé smůle, těch kvalitních je   v kinech trestuhodně málo a takové ty bafačky s pár duchy a bandou teenagerů nebo drastárny typu SAW mě už skutečně moc netankují. Když už, tak španělská a mexická tvorba je skutečně top.Ale najít nějaký takový horror, titulky atak...jo moji milý, to je práce i na několik dní. Letos v létě se na mě ale zřejmě KONEČNĚ usměje štěstí s tímhle krásným dílkem. Hlavní roli má Teresa Palmer, známá například z nového BODU ZLOMU. V tomto  filmu ji velmi nepřekvapivě čeká střet s příšerkou, která se objevuje pouze ve tmě a je tvořena právě  temnotou. Tím myslím pravou temnotu, zkrátka tmu když zhasnete světlo, ne temnotu duše nebo podobné koniny,co někteří režiséři vymýšlí. Na ukázku se můžete podívat přímo ZDE . Film je pod produkcí Jamesa Wana,  takže si myslím, že tu o vyložený průser nepůjde. Na film v Čr můžete zajít už 21.7.v USA si pak premieru užije o den později :)


PODFUKÁŘI 2 / Now You SEE ME : SECOND PART

Podfukáři byli před pár lety celkem fajn film, který vydělal nechutně moc peněz. Opravdu. Stal se z něj doslova trhák, takže pokračování ( i s Harrym Potterem) bylo více než jasné.  Pokud ste film neviděli, určitě se na jedničku podívejte, dvojka vám pak fakt nebude dávat smysl. Jde o něco jako kouzelnické Dannyho Partáky. Herci ( až na Lizzy Caplan ta je nová) zůstávají stejní.  Na ukázku se můžete podívat ZDE ,  A pokud jste neviděli jedničku tak hurá do toho. Na film můžete zajít už 9.6 v USA pak 10tého :)



WARCRAFT: První střet


O M G. Jooo, to bylo trapné já vím. Ale jsem zkrátka milovník her. Nevypadám na to já vím. Ale, kdykoliv mám čas, chuť a nemusim se učit, pracovat nebo dělat něco podobného tak si vždycky něco zahraju. Warcraft je klasika, kterou musí znás určitě každý Gamer, ale podle mě už snad i každý laik.
Takový herní fenomén nemůžete neznat:D  Děj tohoto hojně očekávaného filmu by měl být něco jako základní strategie tudíž se můžeme těšit na bitvu lidí a orků. Dobro a zlo v ní není vyloženě jasné, což bude o to zajímavější. Režie se ujal Duncan James, kterého můžete znát například jako režiséra sci-fi Měsíc. Obsazní neni nějak extra hvězdné ( Ben Foster, Dominic Cooper), ale zrovna u tohohle filmu to asi ani na škodu není. Na trailer se můžete podívat ZDE . Premierka je plánovaná na 9.6 (ČR) a 10.6 (USA). Celkem lituju Podfukáře...jít do kin ve stejný den jako tenhle film je taková menší sebevražda.




Sausage party

Tak na tenhle film se těším asi ze všech nejvíc ( ač animáky nemám dvakrát v lásce). Setha Rogena a Jamesa Franca doslova žeru a  jejich Travička Zelená mě nikdy nepřestane bavit, Tady mají svou roli sice "pouze" jako dabéři, ale i tak to bude stát za to. Námět filmu je zcela nezvyklý.  Děj se odehrává v jednom supermarketu, kde parta klobás sní o tom, že si je někdo koupí a ugriluje. Jejich sen se jednoho dne opravdu splní, skutečně se dostanou " do rodiny", ale když zjistí, co se s jídlem skutečně děje za apokalypsu, chtějí co nejrychleji utéct pryč. Jinak tento animák,jak už název vypovídá, neni uplně vhodný pro vaše nejmenší. Na ukázku se podívejte ZDE . Premieru v ČR si můžete vychutnat 25. 8, v USA pak 12.8.

V létě se samozřejmě můžete těšit například na nového JAMES BOURNEA, další díl OČISTY, nový STAR  TRET, či velmi očekávaný SEBEVRAŽDENÝ ODDÍL s novým Jokerem Jaredem Letem. A na co se v létě nejvíc těšite vy?
XoXo

K

Žádné komentáře:

Okomentovat