pátek 25. března 2016

Dvojníci

Ahoj, Ahoj!

Jak jsem slíbila, tak činím! Tenhle týden jsem prakticky bydlela v kině a stihla jsem toho opravdu hodně. Jako první bych se podívala na tenhle český film, na který jsem zašla v pondělí s mojí velmi dobrou kamarádkou, která moje nadšení pro film a divadlo sdílí. Tak dost řečí a vzhůru na to!


Na tenhle film jsem šla hlavně ze zvědavosti, jelikož se z veliké části natáčel ve městě, ve kterém jsem strávila poměrně veliký kus života a stále tam mam plno přátel a část rodiny. Film vypráví o dvou zcela odlišných mužích, kteří se, jak už název napovídá, "omylem" prohodí. Jeden z nich je superslušný profesůrek z malého městečka, co si žije svůj stereotypní a nudný život. Druhý je profi zloděj co krade auta a se svým partákem má i zkušenosti s kriminálem.

Při jedné nepovedené krádeži obrazu pro svého šéfa se právě tito dva prohodí. Z profesora je proti jeho vůli "zloděj" co musí ukrást jeden obraz a zloděj se zase vydá do jeho rodného města, kde ani jeho žena a dcera nepoznají, že jde o někoho zcela jiného.

zdroj: kultura.zpravy.idnes.cz

Teď k filmu samotnému. Film má přijatelné tempo, jsou zde i chvíle, při kterých jsem se opravdu hodně zasmála. Co se filmu týče, většinu z toho táhne Ondra Sokol, což je velmi zdatný a dobrý herec, ale musim uznat, že jeho učitel se mi přeci jen líbil víc, než  zloděj , i přes to, že si oba dva prošli větši osobní změnou.
zdroj: cinema.fdb.cz

Některé scény jsou bohužel zbytečně moc dlouhé a až únavné a nějaké scény tu jsou prakticky navíc. Co mě asi nejvíc zklamalo, byla jedna z konečných scén z divadla a následně z klubu. Prakticky vůbec sem jí nepochopila.

Film je však příjemná jarní komedie a pokud nepotřebuje u filmu nutně velmi přemýšlet a zabývat se různými dlouhými a složitými dějovými liniemi, budete nadšeni.

Dávám 60% protože jde o příjemný průměr a o jednu z lepších českých komedíí. Někteří tvůrci by se tímhle klidně mohli inspirovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat