čtvrtek 4. června 2015

Velká filmová recenze !

Ahoooj!

Jelikož už si nějaký ten pátek užívám posledních prázdnin a zároveň ležím doma s těžkou alergií na sluníčko, měla jsem kupu času na spousty nových filmů! Tak huráá do toho.

Sedmero Krkavců

Co se týče pohádek, myslím si, že je tady u nás umíme velmi dobře, ale občas se přímo nezadaří. Viz například 3 Bratři, kteří mě zkrátka absolutně odradily. Sedmero Krkavců je však jiný případ. Tuhle pohádku jsem viděla jako malá, bylo mi asi 6 a nejsem si úplně jistá, jestli to vůbec bylo z  české produkce. Každopádně mě to tehdy natolik vyděsilo, že sem na ní nikdy víc nekoukala. Tahle nová verze je ale mnohem více povedenější a já už nejsem takový strašpytlík. Kdo mě ve filmu nejvíc oslovil je asi Sabina Remundová jako úhlavní záporačka. Jinak Alice Nellis je rozhodně jedna z našich předních režisérek a já jí velice fandím. Děj pohádky asi většina z Vás zná,jde o klasiku. Co se týče Marthy Issové jako sestry, která se snaží osvobodit své bratry...noo není to úplně typická nebo pohádkově jasná princezna, ale působí velice mile a přátelsky, zkrátka takový ten typ se kterým se chce každý znát a kamarádit. Taky se mi líbí, že se pohádka drží pohádkové tradice a nesnaží se nějak přehnaně modernizovat a zároveň víte, že jde o pohádku na mnohem větší úrovni než je klasická nedělní pohádka na ČT. Pokud nemáte co dělat klidně na tohle můžete vyrazit i se svými dětmi, jelikož děj je opravdu zaujme a délka není přehnaně dlouhá, jak tomu bývá například u amerických animáků. Za mě zkrátka jasné ANO ANO ANO, pohádky u nás prostě umíme prvotřídní.
Tak nějak tu cítím Českého Lva, minimálně co se kostýmů týče.
Bohužel, nemůžu zůstat jen u pozitiv a je tu jeden film, který mě zkrátka vyloženě zklamal

San Andreas

Upřímně, ani nevím kde začít. Nejsem zkrátka nějaký fanda akčnáků, stříleček a přírodních katastrof a po filmu "Po zániku Země, který by zkrátka naprosto odporný" se filmům s touhle tématikou vyhýbám co to jde. San Andreas má sice naprosto jiný koncept, ale v obou filmech je stejný cíl Země blázní, jde o katastrofy a není to místo pro normální život. Ve filmu San Andreas jde konkrétně o zemětřesení, které ničí celé západní pobřeží v Americe. Jako úplnou náhodou je jedním z hlavních záchranářů otec a jeho dcera je v jádru toho úplně nejhoršího a i když mají jisté rodinné problémy, on ji samozřejmě musí najít a zachránit. Jde zkrátka o další film, který ukazuje jak je Amerika silná a jaké jsou rodinné hodnoty a že záchranáři jsou ty pravé celebrity a hrdinové na svém místě. Zkrátka nezáživný film, na který si za týden prakticky ani nevzpomenete. Hlavní roli má Dwayne Johnosn ( The Rock). Mám ho ráda, v Rychle aZběsile mě fakt bavil, v Herculesovi jsem ho chtěla zabít a tady na něj zkrátka nemám názor. Je to dobrý herec, z tohohle filmu udělal kasovní trhák, ale nějak neumím popsat, jak mě zaujal či nezaujal v tohmle filmu, zkrátka jsem ho mezitím vybuchováním a zachraňováním ignorovala. No nic, každopádně za mě rozhodně NE, počkejte si až film bude na Dvd a bude hnusně a vy nebudete mít co dělat. Na to je to ideální.

A malý hororový závěr:

Insidious 3 & Poltergeist

Jsem milovnice hororů.Zkrátka je miluju nadevše a vím, že jejich kvalita je v poslední době trestuhodná, ale zkrátka mě to šíleně baví, nedá se nic dělat. To ale neznamená, že tyto dva horůrky vychválím do nebes, mě sice baví, ale jsem si vědoma že jejich kvalita je prostě jaká je a i když zavřu všechny oči a nasadím si růžové brýle, zkrátka to nejde. Začneme tím horším

Poltergeist

Jde bohužel  o opravdu zbytečný a opravdu nesmyslupný remake,který se zkrátka asi ani točit nemusel. Manželský páreček s dětmi se nastěhuje do nového domu na předměstí, kde k překvapení všech straší. Hračky ve vzduchu, bouchání dveřmi atak, zrátka vědí jak je vystrašit. Jedná se o úplně ale úplně přesný remake klasiky z  roku 1982.Podívejte se na něj, uděláte mnohem líp. Scénář je prakticky stejný, pouze režisér a herecké obsazení je jiné. Podobných předělávek je v posledních letech desítky a desítky  a bohužel najít nějakou kvalitní nebo  dobrou je jako hledat jehlu v kupce sena. Bohužel NE

Insidious3

Insidious je můj oblíbený horor. Zkrátka tahle serie je moje srdeční záležitost. Paranormal Activity mě nudí, Saw je lehce nechutné, ale tohle je zkrátka moje. Tentokrát se jedná o prequel, tedy díl, který je jakoby na začátku.  Hlavní hrdinka je mladá slečna, která má jisté problémy s duchy a podsvětím. Co je jiného je režisér. James Wan tomu zkrátka chybí, jeho typické věci tomu chybí ať si každý myslí cokoliv. Ale jde o rozhodně povedenější a napínavější horor, než je předchozí dílko. Za mě ANO, ale nečekejte žádné zázraky.

Mějte se kráásně a brzy u další recenze!
XoXo K