středa 27. května 2015

Loutky válí!

Ahoj!

Zkouškový mám konečně úspěšně za sebou, takže se můžu na pln věnovat recenzování. Seriálová sezona má už prázdniny, ale ta filmová má naopak před sebou ty nejlepší trháky.Mě osobně teď zaujal úplně jiný film, český, loutkový a bez pompézních reklam.O tomhle filmu jsem se dozvěděla zcela náhodou a to když jsem čekala na nádraží na spolužačku, až mě vyzvedne autem a pojedeme na zkoušku. Při čekání jsem viděla tenhle plakát a zjistila, že premiéra  bude za dva dny ( tehdy bylo 12.května).No a jelikož zkouška dopadla úspěšně, nadělila jsem si jako odměnu právě projekci toho to fimu a jelikož jsem slíbila víc recenzí a svá slova dodržuji tak vzhůru do toho!

Malý pán  je jeden z těch filmů, které se dají snadno přehlédnout. Ale jde o jeden z nejlepších filmů,které jsem u nás kdy viděla. Jednak si myslím, že loutkové filmy u nás umíme velmi dobře, stačí se podívat na Fimfárum. Natočit něco, co bude jak pro menší tak pro větší a zaujme to je však oříšek. Já si myslím, že tomuto filmu se to ale povedlo dobře.

Když má tvůrce  dostatek fantazie a nesnaží se o napodobeniny nějakých jiných filmů, má kvalitní loutky( se kterými to samozřejmě umí)  a adekvátní dabing,  nic mu nebrání v natočení kvalitního a líbezného filmu.
Příběh je o, jak název zmiňuje, Malém pánovi,který žije sám spokojeně v lese ve svém domečku, který si sám postavil. Jednu noc má však velice zvláštní sen o jistém tajemném domě. Jelikož ho jeho sen natolik uchvátí, sbalí si svůj raneček a vydá se vyluštit záhadu o domě. Cestou potká samozřejmě řadu postav (část z nich je opravdu hodně vtipných) a musí plnit určité úkoly a hádanky aby se dostal tam kam potřebuje a dostal přesně to co potřebuje k rozluštění záhady.

Co na filmu nejvíc obdivuju je rozhodně práce loutkařů. Já mám taky svoje dětské loutkové divadýlo a tuhle práci jsem vždycky neskutečně obdivovala. Tvůrcům se zkrátka povedl dobrý příběh se skvěle odvedenou prací. Pokud máte děti  a nevíte na co v neděli do kina, tohle bude určitě kvalitní a ideální podívaná no a pokud máte rádi kvalitní loutkařské řemeslo, nebo se jen chcete podívat na nějaký oddychový a nenáročný film, vřele doporučuji!

Přidávám ještě odkaz na ukázku:     Trailer
Mějte se krásně
Xoxo
K

Žádné komentáře:

Okomentovat