sobota 2. května 2015

M A J Á L E S 2015

Ahoj, ahoj!

Vím, že tenhle článek by se hodil spíš na jiný blog, ale nedalo mi to. Majáles je skvělá akce a zaslouží si alespoň krátký report.

Přeci jen, v Praze trávím dost svého času, takže navštívit Majáles byla skoro povinnost. Musím uznat, že organizace se povedla skvěle.Program byl  bohatý a "mimopodiové stánky" byly taky skvělé. Čas sme netrávili jen u hlavní stage, přeci jen sme si to chtěli celé pořádně projít a i jinde jsme narazily na skvělé věci. Dlouho jsme se zdržovaly v Tatra Tea stánku. Nejsem žádný alkoholik, který vypanákoval celou láhev, ale spíš jsme se tam schovali před deštěm a pak jsem ochutnala asi nejlepší mochito v mém životě. Tatra tea mochito bylo skutečně skvělé a dokonce mi ho milá barmanka udělala do mého Majáles kelímku. Celkově se mi u Tatra tea líbí i jejich láhve, které nejen že vypadají skvěle, ale hlavně jsou i praktické. Za mě veliké plus.
Co se koncertů týče, u některých jsem pozorovala z dálky, ale u některých jsem se dokonce prodrala až do předních řad. Připadala sem si jak sardinka, v některých chvílích jsem čekala,  že mě dav fanynek Tomáše Kluse ušlape, ale přežila jsem ve zdraví. Osobně mi přišlo že nejlepší show měl právě již zmiňovaný Klus. Dříve jsem ho sice nějak extra neposlouchala, a tu show co dokázal udělat, tu atmosféru a jeho komunikace s fanoušky...zkrátka krása a video projekce na konci byla jen sladká tečka na konci. Taky mě velice zaujala skupina Mandrage, kterou poslouchám již délě a viděla sem je asi 2krát na podobné akci jako je právě Majáles. Kluci umí, to se jim musí nechat. V neposlední řadě jsem si velmi detailně poslechla a viděla také Michala Hrůzu, kterého jsem viděla dokonce ze třetí řady, což byl pro mě maximální úspěch. Jeho staré i nové písničky mají prostě své kouzlo.
Celkově jsem  s akcí byla maximálně spokojená. Dokonce mě i bavila show o Krále Majálesu, který se vybíral z několika předních vysokých škol v Praze. Vítěz byl z ČVUT a tímto mu gratuluji ještě jednou.
Hlavní stage moderoval Jiří Mádl a i ten byl skvělý. Jediná výjmka bylo počasí.
 To naopak bylo naprosto strašné. Promoklá a zmrzlá jako nikdy, ale i tak to bylo skvělé a nemůžu se dočkat příštího Majálesu, který by se měl uskutečnit zhruba 29.04.
A co vy zajely ste na Majáles? Máte rádi podobné typy akcí?
Příště už zase u nějakého filmového článku!
XoXo
K


Žádné komentáře:

Okomentovat