pondělí 27. dubna 2015

Top 5

Ahooj!

Dnes mám pro Vás zase něco málo do rubriky o mých oblíbenostech a neoblíbenostech. A jelikož jsem opravdu dost hotová z praxe a bakalářky, vrhneme se na ty méňe oblíbené kousky. Přeci jen, psát kritiku je jednodušší, než psát chvály. Jen chci upozornit, budou tu filmy, které sem viděla celé a dobrovolně, ne film na který sme koukali třeba cestou do Anglie a který jsem nemohla úplně vnímat. Bylo by to přeci jen dost nefér. A nedivte se, že tu nenajdete 50odstínů šedi. Ten film se mi sice taky vůbec nelíbil, ale kritiky o něm bylo už dost a mojí top 5tku neotřásl. Tak konec vypisování a hurá do toho!!
Btw : Nejde o nekvalitní či vyloženě špatné filmy (většinou), ale o filmy, které mě osobně nebaví a nechávají zcela chladnou.

5. Hobit/ Pán prstenů - všechny díly nezávazně na sobě

 Jo já vím. Byly to obrovské trháky a miliony lidí po celém světě to milují. Mě to bohužel absolutně neoslovilo. Zkoušela jsem knižní předlohu, u každého nového dílu jsem si říkala, že teď už to přijde a nadchne mě to a stále nic. Na můj vkus je to až moc dlouhé a něco zkrátka vůbec nedává smysl. Oceňuju tu tvrdou práci co se všemi těmi filmy musela být, ale mě to zkrátka víc uspává, než baví. Elfové holt nejsou pro každého.

4. Děsnej doják/ Velkej biják

Pokud je parodie chytře a vtipně udělaná, nemám sní absolutně žádný problém. Ostatně na youtube sleduju KEY OF AWESOME, skupina, která se zabývá jen parodováním populárních písní a já je žeru. Ne ovšem tyto dva filmy. Je to hotové peklo na zemi!! Film s nelogickým dějem, laciným humorem a naprostou ignorací o nějaké alespoň trochu kvalitní kostýmy,  o hereckých výkonech snad ani nemá cenu psát, ne opravdu nechápu, kde vyhrabali takovou fůru tragických rádobyherců.A nějaký humor? To v tomhle nechutném čehosi nemá ani cenu hledat.Tyhle filmy, které rádoby vtipně parodují ty úspěšné mě zkrátka neoslovily a bylo pro mě utrpením se na to koukat. Never more!! I besídka mojí malé sestřenky je neporovnatelný trhák proti této břečce. Na další pokračování ( jedno navazuje na 300, druhé na stmívání a třetí na hunger games) nemám ani sílu ani žaludek.

3. Vím, kdo mě zabil

Na tenhle film jsem koukala především ze zvědavosti a vím,že jsem to rozhodně neměla dělat. Tahle rádoby drsná zvrácenost je zkrátka o ničem. Přijde mi, že šlo hlavně o Lindsax Lohan a ukázat, že v ní stále něco je. Bohužel není. Film o tom jakmji unesou, mučí, odhodí kdesi v příkopě, ona se probere ale místo aby byla stále hodná se chová jako její zlé dvojče, čelila dalšímu nebezpečí... zkrátka totální splácanina bez špetky logiky. Jsem ráda, že film minul naše kina, jelikož tohle si nic víc než hození na DVD nezaslouží. PS: i když budete nemocní, nebo se budete nudit, nekoukejte na to, nestojí to za to.

2.  PS: I love you
Ano, klidně mě ukamenujte, ale jestli něco nesnáším ještě víc než parodie, jsou to uslzené a přeslazené romantické filmy. Já sama nejsem romanticky založená, tudíž jsou pro mě ryhlebfilmy peklo ( až na the notebook, jediný co uznávám!!). Titanic mě uspí, hvězdy nám nepřály mě nerozbrečí, zkrátka nejsem vůbec cílová skupina. A film o tom, jak ženuška plní různé úkoly, které ji tu nechal její zesnulý manžel a zároveň hledá nějaké to štěstí mě až rozčiloval. Hilary Swank mám mnohem raději ve filmz Milion Dollar Baby. Zkrátka tenhle film mě víc rozčílil než rozbrečel. Zlatý Birdman!!

1. Veškeré filmy s Paris Hilton ( aka Trhni si, Hottie and Nottie)
 Filmy bez děje. Doslova a do písmene. Jde tu jen o Parie, její sexy postavičku, to jak je vedle ní každý chudý a ošklivý. Zkrátka film o Paris pro Paris, jinak to ani nejde okomentovat.

Samozřejmě filmů, které moc nemusím je víc například Pompeje, Modelky s.r.o, hunger games...ale tohle je pro mě zkrátka největší nuda a utrpení. A jaký je  Váš nejméňe oblíbenýfilm? Máte taky zkušenost, že nemáe v lásce to, co ostatní považují za hit a chodí na to do kina po houfeh??

Mějte se krásně
XOXO
K

Žádné komentáře:

Okomentovat