neděle 24. května 2015

ANO/ NE Červen 2015

Ahoj!
 Konec měsíce se blíží a tak je na čase zase malý přehled, co nás v našich kinech čeká v tom příštím.



Insidious 3 : Počátek

Insidious patří v současné době k nejoblíbenějším hororovým sériím a jelikož je i hodně výdělečný dočkal se už třetího dílu. Tentokrát půjde o prequel, tedy díl, který se odehrává před oběma díly, na které se už můžete podívat. Za kamerou teďvšak nestojí hororový odborník James Wan ( přeci jen Rychle a zběsile 7 mu zabrala většinu času) ale Leigh Whannell. Hlavní hrdinkou bude  v tomhle případě jistá mladá slečna, která má zkrátka problém s několika duchy z podsvětí. Její okolo a rodina už je zkrátka zoufalá a jako poslední možnost záchrany je napadá kontaktovat parapsycholožku a doufat, že ta jim tento boj pomůže vyhrát. Upřímně jsem zvědavá na to, jaké změny přinese nový režisér a i když mají horory většinou dost špatné hodnocení já jsem zkrátka zvědavá milovnice hororů takže za mě ANO / i když vím, že kvalita nebude určitě oscarová, ale jako letní odreagovačka je to skvělé/




Zocelovací kúra

Nikdy jsem nebyla úplně fanynkou Adama Sandlera, Willa Ferrella a těhle komiků. Největší slávu mají už tihle všichni za sebou a pokud se nepletu, je jim ted přes 40 let a doba je zkrátka neúprosná a konkurence veliká. Proto už netáhnou tak jako dřív ( dobře, Machři zvládly vydělat balík peněz, ale taková Noc v Muzeu3 byl propadák na entou). Ferrell v tomhle filmu spolupracuje s Kevinem Hartem,který bude za pár let podle mě na takové pozici, na jaké je (byl) Farrell teď, jelikož se projevouje jako perfektní komik a získává si čim dál víc fanoušků. Každopádně teď k příběhu. Farrell ztvárňuje boháče, který má bohužel pár problémů a musí nastoupit do vězení. Jelikož není zvyklý na vězeňské chování a celkem se  i bojí, najme si právě Harta, aby ho zocelil a připravil na život za mřížemi. Upřímně tenhle námět mě nějak extra nezaujal a za mě NE, už proto, že si myslím, že rozhodně nepůjde o nějakou chytrou komedii ( jako například Co jsme komu udělali)


Sedmero Krkavců

Jako malá jsem milovala všechny pohádky ČT1. Každou neděli po obědě jsem seděla u televize a těšila se na to, co přijde. Dnešní děti uznávají spíš animaci, ale ani to jim nemám za zlé. Klasické pohádky by však měly znát.Sedmero Krkavců patří ke klasice proto si určitou renovaci určitě zaslouží. Jestli podle mě v našem filmovém poli něco umíme opravdu dobře, tak pohádky. Jedná se sice o celkem drastickou pohádku, ae já věřím, že i to se dá zvládnout. Režie se ujala Alice Nellis a hlavní roli má Martha Issová  a Sabina Remundová. Martha bude právě ona dívka, která zachraňuje své bratry, jelikož kletba jejich matky je proměnila na krkavce. Čeká ji několik úkolů a taky dostaveníčko s několika ne příliš skvělými lidmi, Na film jsem určitě zvědavá a za mě rozhodně ANO.

Andílek na nervy

U našich filmů ještě chvíli zůstaneme. Teď se pro změnu podíváme na film, který mě netáhne ani trošku. Pubertální dívce umře po naprosto nesmyslné plastice maminka a ona se musí z velkoměsta poroučet na venkov ke svému otci. Chová se jako naprosto nepřirozený člověk z města. Zkrátka jako rozmazlený puberták, co musí mít vše značkové, růžové no dál snad už ani nebudu komentovat. Je zde vidět samozřejmě její sbližující se vztah s otcem, seznámení se s venkovem,změna k normální dívce a kdo ví, třeba i první láska. Film má podle mě naprosto mizerný děj, nulový nápad, co se týče hereckého obsazení, většina herců jsou seriálový herci. Za mě zkrátka NE. Umíme to u nás  i líp.


Červen je měsíc před vypuknutím těch pravých letních hitovek, těšit se můžeme například na nový Jurský Park, Sejmi prezidenta ( trošku jiný film o honu za prezidentem USA) a ve svém vlastním filmu se představí všemi milovaní MIMONI ( Já padouch).Na jaký film se nejvíce těšíte vy? Já osobně se nejvíc těšim na červenec a na Méďu 2!

XoXo
K

Žádné komentáře:

Okomentovat