pátek 3. dubna 2015

Rychle a Zběsile 7 - recenze !

Ahooj!
 Včera jsem měla to štěstí a dostala jsem se na premieru Rychle a Zběsile 7 na Černém Mostě. Je to docela vtipné, až do této doby jsem viděla pouze díl číslo 3 a část 6tky. Nějak jsem neměla chuť koukat na vybuchující auta a honičky. Ale teď asi vidím, že jsem udělala chybu.
 Je to naprosto skvělá popcornová show. Honičky jsou skvělé, příběh není nějak originální, ale tak to se od toho dá i očekávat.

Mě se ze všeho nejvíc líbila úvodní část, kde můj oblíbenej Jason Statham trochu zlikviduje nemocnici,kde leží jeho mladší, stejně drsný bráška. Statham zastal roli hlavního záporáka a já mu ( skoro jako každému protivníkovi) fandila.Jeho styl byl naprosto bombastický! Jinak co se děje filmu týče, jednalo se o dvě linie. V té první to bylo vyřízení účtu D. Torreta (Vin Diesel) s již zmiňovaným Stathamem. Drsné pouliční bitky, střílení, naschvály....zkrátka vše, co do akční popcornovky patří. Ta druhá část pak patří celé partě okolo Dominica Torreta, kteří pátrají po záhadném/záhadné Ramsey, kterou unesl jistý spolek vedený nebezpečným teroristou. Výměnou za ni dostanou takzvané Boží oko,které pomůže při hledání Jasona Stathama.
Film je opravdu plný akce, at uz jde o vypouštění aut z letadla nebo přeskakování jednoho auta z jedné budovy do druhé, nebo už jen další autohonička v LA. Zkrátka, pro někoho, kdo nehledá film se silným dějem, u kterého se musí přemýšlet - naprosto ideální a skvělá bomba.

Režie se ujal, oproti hlavním hrdinům podstatně menší James Wan. Ano přesně ten ,pro  nás hororové fandy velice populární, asijský režisér věcí jako je SAW,Insidious a další bomby. Rychle a zběsile byla přeci jen trochu jiná liga. Díkybohu za to, že většina herců už své role zná natolik dobře, že nejhlavnějším úkolem byly zajisté triky a nějaká ta jednoduchá, ale efektivní zápletka. Film měl pak samozřejmě obří kampaňě po celém světě a své na tom mělo určitě i úmrtí Paula Walkera, který je ve filmu velmi často a dá se říct, že po Dieslovi je to takový druhý hlavní hrdina. Poslední  3 díly byly skutečně masivně hodně oblíbené a i kritika k nim byla přívětivá. Co mě se na filmu nezamlouvalo byl soundtrack. Slyšela jsem celkem 5 ze všech soundtracků k této sérii a zatím se mi všechny zalíbily, až na tenhle, Zkrátka mi nesedl, přišel mi takový nudný a ne přímo k filmu.

Každopádně záverečné bitky a sestřelovačky a již zmiňovaný úvod mi vše vynahradily. Na film se určitě někdy podívám ráda znova, až budu chtít vypnout a na nic se nesoustředit.Za mě 85%.Vadilo mi, že se film v určitých částech dost vlekl.
 Tak zase brzy u další premiery!