úterý 7. dubna 2015

News, news ..NEWS!

Ahooj!
Jak jistě víte, jsem neskutečný seriálový fanda. Proto si představíme pár novinek pro nadcházející sezonu, nebo nějaké úplné novinky, které mě zaujaly.



1. STALKER

Stalker není vyloženě nový seriál, sleduju ho od jeho pilotního dílu. Narazila jsem na něj naprostou náhodou. Projížděla jsem stránku ze seriály a tam na mě skočilo tohle. Okamžitě mě to chytlo. Vše se odehrává v LA, kde do speciální jednotky, zabývající se stalkingem nastupuje nováček. Nejdřív se s nikým moc nemusí ale v průběhu se z celého týmu stane velice dobrá parta. Řeší se zde stalking hvězd, exmanželů, kamarádek...mraky a mraky případů, samozřejmě se zde odehrává i jeden velice nebezpečný případ, který ohrožuje šéfku celé jednotky.
Seriál není nadabován a u nás se ani nevysílá, koukám na něj přes online stránky a momentálně se čeká na pokračování první serie. To přijde 5.5. 2015 a u nás by i s titulky mělo být ke shlédnutí 7-8. Už se opravdu nemůžu dočkat, protože finální zápletka byla neskutečná. Zatím jsou známé pouze názvy epizod, ale děj ještě ne. Venku je také malá ukázka, z té ale bohužel nelze říct, co se asi bude odehrávat.
Na fotce můžete vidět  hlavní postavy seriálu. Mimochodem, herci jsou spolu v reálu zasnoubeni. Sledovanost seriálu je za mořem okolo 7-8 milionu diváků.


2, iZOMBIE
V případě iZombie se jedná o úplně nový seriál, v součanosti jsou zatím první 3díly. Zatím se tedy nedá porovnat (například s již zmiňovaným STALKEREM) jeho potencivál a budoucnost dalších sérií, ale mě osobně velmi nadchnul nápad seriálu. Mladá, úspěšná doktorka je při jedné nešťastné situaci napadena zombie a sama se stane zombíkem. Ne však nějakým krvelačným. Naopak. Dá výpověď ve své dosavadní práci, rozejde se se svým snoubencem a začíná úplně nový život. Pracuje v márnici, kde jí mozky a díky nim získává vzpomínky mrtvých. Přijde tak na mnoho nevyřešených případů a dalších situací. Pomáhá tak spolupracovat detektivovi, se kterým se podle mě určitě ještě víc sblíží, ale to necháme na scénáristech a necháme se překvapit. Hlavní roli dostala herečka, kterou můžete znát ze seriálu Once Upon a Time, kde hraje Zvonilku. Seriál má velice originál nápad, jediného čeho se bojím je to, aby nedošla inspirace, ale to zjistíme až v dalších dílech


3. SCREAM QUEENS

Scream Queens je něco, na co jsem se tento rok neskutečně těšila. Seriál ještě neběží, pouze se točí, ale režisérem je můj oblíbenec Ryan Murphy (AHS), tudíž se těším naprosto maximálně. Vše se odehrává na kampusu jisté školy. Každý si myslí, že největší hrůzou vysokoškoláků je když promeškají termín, nedají zkoušku, nemají dost kreditů, nechodí s hvězdou školy a nebo se opijí na nějakém studentském mejdanu pod obraz a druhý den si nic nepamatují. Na tomhle kampusu je však úplně jiný problém. Řádí zde totiž sériový vrah. Jestli je to někdo ze studentů, učitelů či třeba školník se neví. Každopádně v hlavní roli tzv. včelí královny uvidíme Emmu Roberts, kterou můžeme znát z AHS, dál také Leu Michale z GLEE nebo Joeho Manganieleho. Ve vedlejších rolích uvidíme určitě další zajímavé tváře. 
Na závěr sem přidám odkaz na malý teaser ke Scream Queens,kde sice není nic vidět, ale alespoň uvidíte hlavní představitelky.



A na jaký nový seriál se těšíte vy?
Zatím 
Vaše K 

Žádné komentáře:

Okomentovat