středa 1. dubna 2015

Movie mania!

Ahoj, ahoj!

Dnes sem si pro Vás připravila další mojí TOPku, tentokrát jde ale o 10 nejoblíbenějších filmů. Přeci jen filmů je mnohem více a škála je tak mnohem větší. Neříkám, že všechny filmy jsou nějaké excelentní oscarovky, ale některé filmy mě zkrátka uchvátily i tak..
Jinak, do žebříčku jsem nezařadila všechny mé hororové filmy, jinak by byl můj žebříček pouze z hororů:D Ten se však chystá také.

10. Zkažená Úča

Komedie s Cameron Diaz a Justinem Timberlakem. Film sice neměl nějaké top hodnocení, ale námět i Cameron byly zkrátka originál. Ano, nejde o nějaký super chytrý humor, ale jako odreagovačka či nenáročný film je super.


9. Černobílý Svět

Emmu Stone sice nemám zrovna v lásce, ale v tomhle filmu mě opravdu bere.Skvělé herecké výkony, odvaha a nadšení, Zkrátka super. Nejde sice o žádný odpočinkový film, ale zase si mnoho věcí uvědomíte a začnete brát i z jiné stránky.

8. Černá Labuť

Natalii Portman zkrátka zbožňuju. Baletu sem se jeden čas věnovala. Dvě úžasnosti v jednom, tomu zkrátka nejde odolat. Film, u kterého se plně soustředím na děj, změna hlavní hrdinky, její vývin zkrátka famoznost. Oscar naprosto zasloužený.

7. Birdman

Letošní Oscarový trhák. Kdo neviděl, měl by okamžitě napravit.


6. Žena v černém

Můj velice oblíbený horor. Dvojka byla sice už o dost slabší, ale první díl je zkrátka moje srdcovka. Daniel Radcliffe zde předvedl skvělý výkon a celkově děj filmu i děj samotný byl mnohem lepší než krváky typu SAW.


5. Protivný sprostý holky

Film mého dětsvtí. Jsem schopna na něj koukat denně a denně. Dá se říct, že díky němu jsem věděla jak se chovat a přežít střední. Zkrátka film, co mi opravdu mnoho dal.

4.  Alenka v řísi divů (animovaná)

Můj nejoblíbenější animák ze všech. Animáky normálně moc nemusím. Ale kdo by odolal Kočce Šklíbě? A anouznávám, možná jde o lehce halucinogení pohádku, ale tahle pohádka má prostě grády.

3. Klub poslední naděje

Pro někoho ubulené dráma, pro mě skvělý herecký koncert. Miluju, když se herci pro své role nadchnou a nějak změní, tady ty změny byly hned dvě. Vím, že mnoho lidí ten film nenadchl, ale mě uchvátil.

2. Zmizelá

Koncert Rosamunde Pike. Skvělá knižní předloha, skvělá režie, děj, námět... Absolutně nepředvídatelné chvíle. Zkrátka bomba.


1. Sweeney Todd:Ďábelský holič z Fleet Street

Ano. Muzikálový horor mě zkrátka bere. Pamatuju si moc dobře, že jsem přijela z lyžáku ze základkou, kde jsem byla jako dozor a hned po příjezdu jsem běžela do kina právě na tento zmínený film. Písničky jsem si natolik zamilovala, že soundtrack mám v mobilu dodnes. Opět mě zaujala i knižní předloha. Jsem nadšená, když někdo dokáže knihu zfilmovat tak, že se za to ani nemusí stydět.
Tima Burtona miluju a tenhle jeho film stejně jako Mrtvá nevěsta jsou moje největší srdcovky.



Možná se divíte, že v mojí Topce není žádný český film. Nejde o to, že bych naše filmy neměla ráda. Mám například moc ráda : Pojedeme k moři nebo Kobry a Užovky, ale zkrátka žádný film u nás mě nezaujal tak, aby byl v té mé srdeční části. Jinak filmů, které mám ráda jsou mraky. Na příště se chystá velká dubnová maxi recenze, tak třeba si najdu nějaký nový oblíbený film. Jaký film máte nejraději vy?
Zatím se mějte :))


Žádné komentáře:

Okomentovat