čtvrtek 16. dubna 2015

ANO/NE Květen 2015

Ahooooj!

Zkouškový je konečně skoro celý zamnou takže mám teď fůru času na blog.
Konec dubna a začátek května přináší většinou veliké popcornovky. Svou premiéru mělo Rychle a Zběsile 7, čeká se na Avengers nebo Šíleného Maxe.
Mě ale zajímají i jiné filmy, než ty typické popcornovky.


1. Temné Kouty
Upřímně, tenhle film mě na první pohled zaujal hlavně díky obsazení. Charlize Theron mám moc ráda a její Zrůdu jsem viděla několikrát. Tenhle film pojednává o malé dívce Libby, která bohužel viděla vraždu svých rodičů a z té byl posléze obviněn její starší bratr. Samozřejmě to zacloumá jak sní tak s celou její psychikou. Libby dospěje a i když má stále určitá traumata ( kdo by neměl že) tak se vše zlepšilo. Náhodně se však objeví skupinka lidí, kteří ji donutí příběh znovu otevřít a znovu přemýšlet nad tím, nad čím už nikdy ani myslet neměla. A buh vi jakou má minulost právě Libby s již zmíněnou skupinkou. Začně pochybovat sama o sobě a i o tom co se tehdy vůbec stalo. Podle mě pujde o velice dobrý thriller. Jediné čeho se bojím je režisér, jelikož nenatočil zatím žádný pořádný hit nebo film, ale zase na druhou stranu každý musí někde začít, tak třeba tohle bude právě TEN průlomový film. Budu držet palce a za mě určitě ANO


2.Země zítřka
Země zítřka je film, který se podlě mě stane buď obrovským hitem, nebo obrovským propadákem. Vypráví o Franku Walkerovi, malý chlapec jehož největší sen bylo vidět Zemi Zítřka (Tommorowland) Bohužel jeho sebevědomí mu srazili natolik že z něj vyrostl zapšklý muž, bez špetky nadšení. Jednou ho však čistě náhodou vyhledá mladá problematická slečna, jelikož našla něco co jí zavede do Tommorowlandu a on má být ten kdo jí s tím pomůže. Ten se rozhodne ji pomoc a skutečně se spolu do Země zítřka vydají a zažijí spolu mnoho dobrodružství. Ukázek jsem viděla mnoho, ale bohužel mě to absolutně nezaujalo. Spousty článků píše o tom, že to nejlepší přijde až ve filmu, ale kdo ví, Za mě bohužel NE


3. A Royal Night Out
Tak tohle mě hodně baví! Poslední dobou mě královské příběhy docela berou. Sleduji seriál The Royals, který je sice více současný, ale tenhle svět králů, královen, intrik a všeho dalšího mě dost baví. Příběh se odehrává kolem roku 1945 a je o dvou mladých slečnách, co se vydají na tah noční Anglií. Narazí na sympatické muže, ale i na veliké nebezpečí. Nejde totiž o nějaké slečny ale o budoucí (současnou) královnu Anglie a její sestru. Téma je to zajímavé a režie se ujal režisér filmu Vášeň a cit, tak snad vše dopadne dobře.Za mě ANO.


4. Monster Trucks

Filmy o autech za mořem dost frčí. Já je sice moc nemusím, ale animovaná Auta (pouze 1, 2 už mě tak nebrala) mě ale braly.  O trojce sem zatím nečetla, takže pochybuji, že se vůbec bude točit. Tudíž vymysleli nový film o autech. Monster Trucks jsou v USA hodně populární. O čem film bude zatím studio drží v utajení ale děti budou určitě nadšené. Za mě bohužel NE.

V květnu nás čeká ale spousta dalších filmů. Například o filmu Dítě44 se hojně mluví už teď, nebo novinka s The Rockem San Andreas. V květnu si určitě každý přijde na své!

Zatím se mějte
Vaše K :*

1 komentář:

  1. royal night out :3 to vypadá hooodně dobře :) zase super přehled a článek jako vždy :* !

    OdpovědětVymazat