čtvrtek 26. března 2015

ANO/NE Duben 2015

Ahooj!

omlouvám se, že jsem se neozvala tak, jak jsem měla, ale bohužel zkoušky se neptají. Naštěstí jsem měla alespoň chvilku čas a napadla mě nová rubrika - ANO/NE. Bude o filmech, které v příštím měsíci uvidíme a jestli je doporučím, nebo ne. Tak vzhůru do toho!


ČAROVNÝ LES  / Into the Woods/

No, kde začít..Čarovný les nebude vyloženě špatný film. Za oceánem byl v kinech podstatně dřív ( premieru si užil už 25.12. 2014) a je tedy možné, že si ho už mnoho lidí už klidně mohlo stáhnout online. Film režíruje Rob Marshall (Chicago,Nine, Gejša). Jedná se o pohádkový příběh kde se setkáváme se spoustou pohádkový bytostí od Popelky až po Karkulku, kterým dá za vyučenou jedna čarodejnice, kterou ztvárňuje Meryl Streep. Film je plný písniček a také tu hraje Johnny Depp (jeho záliba v převlecích a přeměnách kvuli rolím je až pozoruhodná). Můj osobní problém je, že prostě nemám ráda muzikály ani nic s nimy společného ( kromě Moulin Rouge!). Příběh se bude asi líbit rodinkám s dětmi, ale mě tyhle filmy až tak neberou. Pokud chcete film u kterého musíte přemýšlet, tak rozhodně nedoporučuju. Pokud hledáte sladkou pohádkovou nenáročnost, u které si jen tak odpočinete, trochu zasmějete a pokocháte se hereckým výkonem Meryl tak prosím. Za mě ale tenhle film NE.



Pořád jsem to já /Still Alice/

Oscarový film Julianne Moore. Příběh je o úspěšné profesorce Alice, neuvěřitelně chytré a úspěšné ženě. Skvělá kariéra a skvělá rodina. Takový ideální život. Jednoho dne se jí však tahle pohádka začíná rozpadat. Nestojí za tím žádná milenka nebo konec kariéry, ale Alzheimer. Ano, bohužel tato nemoc si nevybírá a může postihnout i někoho tak úspěšného. Film je spíš hereckým koncertem Julianne Moore, která za výkon taky dostala Oscara (což mě osobně velice naštvalo, fandila jsem Rosamunde Pike za film Zmizelá). Film je to bezesporu kvalitní, ale bohužel jde spíš o "one woman show" a takovou  zkrátka až uslzenou show. Za mě NE.


EX MACHINA

Tak tohle mě bere! Film se sice nechlubí excelentním hereckým obsazením, ale ten námět vypadá opravdu dobře. O co jde ? Mladý počítačový expert Caleb (hlavní postava) pracuje ve firmě, kde jednoho dne vyhraje i jistou soutěž. A jaká je výhra? Týdenní pobyt v obrovském a luxusním sídle, které náhodou patří jeho šéfovi. Každý by si myslel, že má zkrátka ideální dovolenou. Jenže na místě zjistí, že se stává součástí jakéhosi podivného testu a experimentu. Bude na něm muset i spolupracovat s dá se říct robo-ženou ( funguje vlastní díky té nejvyšší a nejlepší technice a inteligenci). Snad se konečně dočkáme pořádně show a napínavého příběhu. Za mě ANO.

Inherent  Vice

Nový film mého oblíbence Paula Thomase Andersona je zase narozdíl od přechozího díla doslova narván hvězdami (J. Phoenix, Sean Penn, Reese Witherspoon a mnoho dalších). Příběh je zasazen do 70let a mělo by jít o kriminálku. Hlavní postavou je soukromý detektiv Doc, ne moc pilný pracant, spíš feták, který, dá se říct přežívá. Jednoho dne se rozhodne,že dá svému životu zase smysl a začne se naplno  věnovat svému životu a kariéře. Náhodou však vezme případ, ve kterém hledá svou ex-přítelkyni. A jak asi už napovídá nepůjde o lehké pátrání, ale o pátrání, při kterém může klidně přijít o život. Podle ukázek, které sem viděla to bude určitě napínavá, ale  zábavná podívaná. Za mě ANO

V dubnu má premiéru samozřejmě více filmů, například velmi očekávané Rychle a Zběsile 7, které bohužel nemůžu zařadit, jelikož jsem neviděla ani jeden díl. Na tento díl jsem však zvaná, tak se těšte alespoň na recenzi, ale porovnání asi nečekejte. Dále se můžeme těšit na AGE OF ADALINE s Blake Lively. Ano, čeká nás další romance. Ale i na tento film se chystám. Pro comiksové nadšence tu pak je druhý díl AVENEGERS, který určitě zboří rekord v tržbách. Čeká nás taky důchodcovská oddychovka Druhý báječný hotel Marigold nebo český film Andílek na nervy. A na co se v dubnu chystáte vy?
Zatím se mějte hezky a doufám, že si v dubnovém měsíci něco vyberete!

1 komentář:

  1. Na Age od Adaline jsem zvědavá, jako správnej fanda Marvelu se nemůžu dočkat pokračování Avengers, taky mě docela zajímá ten Čarovný les, ale právě čistě kvůli hereckému obsazení :) A ještě se docela těšim na Teda 2, mám pocit, že je poslední dobou nějak moc dramat a málo komedií :D opět super článek! :3

    OdpovědětVymazat