neděle 22. března 2015

Movie TAG!

Tak ahoj podruhé!
Teď přijde na řadu"tagová výzva",kterou jsem viděla na jednom zahraničním blogu,tak snad těch 20 otázek  dám a hurá do toho!
1.Jaký je tvůj nejoblíbenější seriál?
Tak nemám vyloženě jeden, ale ze všech nejradši mám Gossip Girl a American Horror Story.
2. Jaký máš nejoblíbenější film?
Všeobecně miluju všechny horory a z těch jiných filmů pak Klub poslední naděje, Birdman, Zmizelá a Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street.
3. Máš raději horory nebo komedie?
Horory.
4. Koukáš na nějaký seriál pravidelně?
Kéž by na jeden!Bohužel ale nestíhám sledovat prime time, většinou koukám až druhý den.
5. Kolik času věnuješ díváním se na filmy či seriály?
Tak různě, na seriály mám vyhraděný jeden den v týdnu, kdy zkouknu všechny díly a u filmů je to různé. Záleží, kdy ma premieru něco, co chci fakt vidět a kdy mám na co čas a náladu. Ale jinak tak 2hodky denně.
6. Chodíš často na premiery?
Záleží na tom, jaký film má premieru, jak mám práci a školu, ale jinak se víceméně snažím.
7. Máš nějaký neoblíbený seriál?
Snad všechny telenovely a soap opery:D
8. Oblíbený režisér?
David Fincher
9. Jak vypadáš po filmovém, nebo seriálovém maratonu?
Toho přesně jsem se bála:D
image
Takhle:D
10. S kým nejčastěji koukáš na filmy a seriály?
Juchuuu, tak konečně půlka:D no je to asi divné, ale sama. Chci na to svůj klid a soustředění.Ale ráda si otom pak povídám, hlavně s Terkou :)
11. Chtěla by jsi někdy v něčem hrát?
Tak, když sem byla mladší, chodila sem do filmového kroužku, ale žadnej zázrak to fakt nebyl:D Ale spíš asi nee, neumím si to moc představit:D
12. Na jaký seriál se díváš nejdéle?
Uuuu myslim Simpsonovi.
13. 5 oblíbených seriálových postav?
Tak to bude těžké:D Určitě Rampl (Once Upon a Time), Sheldon ( The Big bang theory), Sestra Jude (American horror story/2serie), Serena ( Gossip girl) aaaa Perry Whitley (Stalker). V každém seriálu jich mám víc, ale to bych tu psala do zítra:D.
14. Máš nějakou oblíbenou filmovou trilogii nebo serii? A nějakou neoblíbenou??
Není to vyloženě trilogie, ale miluju Harryho Pottera:D a co nemám ráda …no je to asi divný, ale vůbec se mi nelíbí je Pán Prstenů:D prostě mě tyhle elfíci neberou no.
15. Jaký seriál tě v poslední době zaujal?
Určitě Stalker a Vraždy v kruhu.
16.Cizí nebo místní (české) seriály?
Tak záleží podle toho jaký žánr atak, ale víc koukám na ty cizí no. Ne že by ty naše byly špatné, ale sleduju jich podstatně míň.
17. Koukáš na nějaký film  v nějakých pravidelných intervalech?
To asi nee, ráda se na něco podívám víckrát,zvlášť, když se chystám psát recenzi, ale že bych třeba každého třetího v měsíci koukala na ten jeden film to ne.
18. Sleduješ život herců mimo kamery?
Vím, je to divné,ale celebrity celkově moc nesleduju. Poznám je podle toho, kde hráli, víc nic:D.
19. Kdy ses začla o svět filmu zajímat?
Asi ve 14cti.
20. Koukáš raději v originále nebo dabing?
1000000% originál.
Tak jsem to zvládlaaa jupí:D tak snad zase někdy u nějaký další „výzvy“.Doufám, že jste se alespoň dozvěděli něco málo nového o mě a snad přijde nějaká další TAGovina:D
K

2 komentáře:

  1. Skoro totožná topka oblíbenejch seriálovejch postav, jak jinak :D :*

    OdpovědětVymazat