neděle 22. března 2015

My top 5!

Čauky!
Tak vím, že jsem dnes přidala článků celkem dost, ale nějak mi to nedá spát, tak jsem se rozhodla napsat alespoň takový lehčí článek o mých 5ti nejoblíbenějších seriálech za posledních 5 let. Bylo to celkem těžké rozhodování, ale nakonec po všech možných škrtech jsem to zvládla.





5. VĚŘTE NEVĚŘTE

Ano já vím, jde o poměrně starý seriál (1997-2002), ale je to zkrátka seriál mého dětství a mládí. Pokaždé jsem si to pouštěla s kamarády a hádali jsme, který příběh bude určitě pravda a který zase lež. Čas od času si ho na youtube pustím, i přesto že ho znám snad pozadu i pozpátku. Pro ty, kteří neví, o co se jedná (plně doufám, že snad nikdo takový není) krátké vysvětlení : v každém dílu vidíme několik epizodních příběhů, kde se stane něco nevysvětlitelného. Na konci pořadu moderátor uvede zda se jednalo o příběh podle skutečných událostí, nebo o smyšlenou věc scénáristů. Samozřejmě kamera a obraz není nějak kvalitní, ale námět je originální a jedná se zkrátka o citovou záležitost.


4.ZOUFALÉ MANŽELKY

Zoufalky jsou klasika. Byl to můj středoškolský seriál a já opravdu žrala každou serii. Zvlášť pak tu poslední. Příběh paniček z předměstí, které nemají tak nudné životy jak si mnozí myslí mě bavil. Především jsem žrala Gabrielle Solis. To pro mne byla taková až ikona. Jinak jde sice o víceméně dámský seriál, ale jeho autorem je muž a já si myslím, že ani mužské publikum se u toho nebude nudit.
zdroj : http://www.remotepatrolled.com/tag/desperate-housewives/

3. ONCE UPON A TIME
Má současná srdcovka. Zkrátka pohádkový svět a Rampl si mě zcela získali. Miluji jak postavy stárnou, přicházejí nové a nové výzvy ( a ano, fandím většinou padouchům, již sem zmiňovala, že většina kladných postav mi pije krev). Všechno co zažívají, jejich návraty do Začarovaného Lesa...zkrátka a jednoduše tleskám.

2. Gossip Girl
Abych byla upřímná, první dvě místa pro mne mají naprosto stejnou hodnotu. Žádný jiný seriál mě asi neovlivni, tak jako právě Gossip Girl. Nikdy jsem si nemyslela, že díky seriálu můžu získat sebevědomí a naučit se tolika věcem. Ale zlatý svět Sereny a Blair, jejich vztahů, rodin a nepřátel mě naučil opravdu mnoho. Snad jediný seriál, na který bych zvládla koukat neustále do konce života.
Postava Sereny je pro mne dokonce jednou z nejvíce oblíbených postav. Ano vím, nejde o nějakou charakterní roli, ale v určitých chvílích jsem se sní prakticky ztotožnila.
Zdroj :http://www.topgirlstyle.co/2013/01/06/ve-gossip-girl-biter/

A vítězem se stává.....................:
1. AMERICAN HORROR STORY
Jak se už psala, horory u mě zkrátka vedou a to platí i o tomhle seriálu. Nevadí mi, že musím čekat vždy do října než vyjde další řada, na nic se totiž netěším víc. Zakletý dům, blázinec, čarodějky, show plná lidských příšerek a v neposlední řadě hrůzostrašný HOTEL. Jessica Lange je v každé své roli natolik originální, že jsem opravdu zklamaná, že ji v páté serii neuvidíme. Tento seriál snad nemusím nějak víc představovat. Každá serie je samostatná, i když v jednu chvíli na sebe dvě serie navazují,Pokud tento seriál neznáte, určitě to napravte!
Zdroj: http://hroch.spseol.cz/~bus32114/postavy.html


Tak, tím mojí 5tku uzavírám. Jinak mám samozřejmě ráda i plno dalších seriálů jako Stalker, The walking dead, 2brooke girls, Simpsonovi a další. Jinak jsem chtěla už předem napsat, článek na 5 neoblíbených seriálů psát nebudu, jelikož když mě něco nebaví tak to přestanu sledovat většinou po 3 dílech ( ano, všemu dávám šanci). Ale chystám určitě 5 neoblíbených filmů
Jaký seriál zbožňujete vy? A sledujete nějaký pravidelně?


2 komentáře:

  1. AHS <3 no comment, poslední série mě sice trochu zklamala, ale na každé si něco najdu, hlavně mě bere ten originální nápad obsazování stejných herců do různých postav a vždycky napjatě čekám, kdo jaký bude v další sérii. Docela jsi mě navnadila znova zkouknout Gossip Girl :) a mezi mé top ještě rozhodně patří Sherlock :3 Super článek jako vždy :*

    OdpovědětVymazat
  2. No mě u poslední zklamal ten konec i ten děj celkově...hlavně mi to nepřišlo ani tak strašidelný jako spíš nechutný jak se tam všemožně vyvraždovali...dvojka je furt můj top:D joo Sherloc je taky super, ale viděla sem ho jen jednou a koukala sem na něj v mezerách čekání na přednášky:D musim mu dát zase prostor :) si zlatoo děkuju :-**

    OdpovědětVymazat