neděle 22. března 2015

AHS pokračuje!

Ahoj!
Dnes se konečně podíváme pod pokličku mého nejoblíbenějšího seriálu - American Horror Story. Jak jistě většina seriálový bláznů ví, v říjnu začíná již 5tá řada seriálu a její podtitul zní HOTEL. Asi to nebude úplně typický a klasický hotel. První řada, která byla o strašidelném domě mě nijak neuchvátila. Druhá řada z prostředí blázince je moje vůbec nejoblíbenější,  třetí, čarodějnická řada se mi líbila ( především ta skvělá hudba!) a zatím poslední řada – Freak show, mě nijak neoslovila. Na pátou řadu jsem už velice zvědavá. Jednu z hlavních rolí má i zpěvačka Lady Gaga. Ohledně její role zatím nejsou žádné větší informace. Gaga už za sebou nějaké herecké zkušenosti má, tak uvidíme, jak se popere z hororovým seriálem, který by měl jako vždy začít začátkem října. Pokud se nemůžete dočkat, mám pro Vás ještě jednu skvělou zpráva. Připravuje se i American Crime Story a ta se zabývá případem O.J Simpsona. Oficiální název je The People vs. O.J. Simpson. Premiéra měla být letos v květnu, ale bohužel byla přesunuta až na příští rok. Autorem obou „Story“ je Ryan Murphy. Jen co svět spatří jednu z ukázek slibovaných děl, těšte se na video a komentář.
image

Žádné komentáře:

Okomentovat