neděle 18. října 2015

Halloweeeeeeeen!

Ahoj, Ahoj!

Jak jistě víte, blíží se můj nejoblíbenější den v roce ( ano, mám ho dokonce raději než Vánoce a moje narozeniny:D) Halloween. Jupiiii. Pro mě je už od mých 8let úplnou srdeční záležitostí, na základce jsme ho pravidelně slavili, což mi vydrželo až do současnosti. Samozřejmě teď už oslava vypadá trochu jinak než když mi bylo 10, ale to je věc vedlejší. Připravila jsem si pro Vás TOP5 nejlepších Halloweenských filmů, jsou tu filmy jak s jejich tematikou, tak i filmy, na které každý Halloween koukáme. Tak hurá do toho


5. Halloweenská noc/   Trick ´r Treat (2007)

Pokud jste stejní hororový podivíni jako já a  divíte se , že jste tento film v kinech propásli, nemusíte mít žádné obavy, dostal se bohužel jen na DVD. Každopádně jde o celkem 4 povídky, jejichž hlavní námět je Halloweenská noc, tradice a Halloween samotný. Určitě se u toho budete bát, není to nic poučného ani nic co se pouští ve školách. Je tam netypický sériový vrah, skupina podivínských dětí, sladkosti ( jak strašidelné nojo já vím), tma, vraždy, zakopávání mrtvolek no prostě všechno co k Halloweenu patří. 

TRAILER

4. Nezvratný osud 1-5/ Final Destination 1-5 2000-2011

Nezvratný osud zná asi každý znás, jeden z mých prvních hororů. 5ti dílná morbidní série naprosto nesmyslnýc a nelogických úmrtí. Ze všeho nejvíc mě fascinovalo uhoření v solariu( tuším že 3tí serie) a pak taky rozpadající se most a vypadlé oko v páté serii. Kvalita serie je opravdu NIC MOC ( a to jsem velmi mírná). herecké výkony no škoda slov ale všechny ty úmrtí jsou zkrátka TAK SUPER UJETÁ že na ně nezapomenete nikdy, to mi věřte. A stále mám tuto sérii mnoohem raději než SAW.

Jelikož sem nebudu dávat Trailery na všech 5 dílů, dám sem odkaz na 10nejlepších úmrtí ze všech serii 
Trailer


3. Nenávist / The Grudge 2004

Nenávist je dá se říct japonsko-americký horor, který zakládá na tom, že pokud někdo zemře v zuřivosti či agresivitě zůstane na "místě činu" a pokud se tam nědo přistěhuje duch ho straší po celou dobu jeho života, at je kdekoliv, do té doby než i dotyčný zemře. Každpádně nejde o žádný Halloweenský film, ale mám tenhle film opravdu ráda, Hlavní hrdinkou je stará zamlklá paní, která bydlí v domě se svými dvěma dětmi,které jsou už však dospělé a nemají na péči o nemocnou matku čas. Rozhodnou se jí pořídit pečovatelku, ta se však jednou vydá na půdu a z té se už nevrátí.Její šéf pochopitelně zuří, jelikož se nedostavuje do práce a rozhodne se sehnat novou pečovatelku, ta tam však jednou zůstane přes noc a bohužel se začnou dít ony divné věci....jak vše dopadne uvidíte!Jinak je i druhý dil, ale ten už mě opravdu tak netankuje....

TRAILER


2. V tom domě straší! / Monster House 2006


Ano, i animáky mají na Halloween své kouzlo. Tenhle je o jednom veeeelmi zvědavém chlapci DJovi, jeho podivném sousedovi a jeho ještě podivnějším domě, který na první pohled takový, jaký se zdá být. Podle mě je to skvělá odreagovačka a nadchne určitě i starší publikum.


TRAILER

1. HALLOWEEN / HALLOWEEN 2007


Každý zná určitě bud originál (1978) nebo jeho povedenou předělávku. Film je o chlapci který ve svých 11cti letech vyvraždil půlku svojí rodinky a od té doby je v psychiatrické léčebně, o nějakých těch 15cti letec, co jen vytvářel ujeté masky se mu podaří utéct a to rovnou na Hallooween a chystá si to do svého rodného městečka, kde má sestru, která o něm však neví. Jeidný kdo o ní ví je jeho ošetřující lékař, který taky jako jediný pořádně ví, čeho je schopen. A až do jisté chvíle ho nikdo nebere vážně.....zkrátka klasa! Tohle musíte vidět



TRAILER


A na jaké filmy koukáte o tento den nejraději vy?

Brzy u dalšího, VELMI NETYPICKÉHO článku

XoxO K






Žádné komentáře:

Okomentovat