sobota 20. června 2015

Ano/Ne ČERVENEC 2015

Čaukyyy!

Letní filmová sezona se pomalu ale jistě blíží a tak je čas ukázat si, co nás čeká a nemine!

Méďa 2

No neznám snad nikoho kdo neviděl první díl Médi a komu se alespoň trošičku nelíbil. Ale jelikož jeho tvůrce po prvním dílu tvořil ne moc povedené filmy, museli jsme si na dvojku trošku počkat, ale podle mě se to určitě vyplatilo. Obsazení je až na Milu Kunis stejné, tu vystřídala Amanda Seyfried. Méda má tentokrát problémy s chránci lidských práv, tedy to že on není člověk, ale chce se za něj považovat. Co je jisté jsou určitě další sprosté vtípky a chlastající a hulící Mark Wahlberg se svým Medvídkem. Já se zkrátka těším. Za mě rozhodně ANO, protože vtipná a dobrá komedie je v dnešní době veliká vzácnost.


Bez Kalhot XXL

Na tohmle filmu jsem byla v kině asi 3krát a vždycky jsem byla doslova a do písmene hotová. Zkrátka dokonalá ukázka dokonalých těl, co víc si přát. Děj taky nebyl vyloženě špatný takže není co řešit. Výdělky jedničky byly obrovské takže je jasné že musela přijít i dvojka.Ta se sice musí obejít bez Mattheuwa McConaugheyho a Alexe Pettyferyho, ale je zde za ně řada kvalitních zástupců.Děj se odehrává zhruba 2-3 roky po prvním dílů a kluci se nechají ukecat na poslední závěrečnou show, samozřejmě těch show bude více a samozřejmě dojde i k nějakým románkům a dramatům, ale hlavní je ta show. Za mě ANO, snad každá holka se na tenhle film musí těšit.


ANT-MAN

Málokdo to asi ví, ale Paul Rudd je už od Zbouchnuté můj nejoblíbenější herec a všechny filmy sním musím vidět. A jelikož jde ještě o dost originální komiks, tak je jasné že lístky na premiéru už mám zarezervované.  Výhoda Ant Mana je určitě to, že se dokáže zmenšit na malinkého broučka a také si rozumí s hmyzem, zároveň se ale umí zvětšit do takových rozměrů, že protivníci nemají šanci.  HLavní roli má však AntMan2 tedy Paul Rudd, bývalý zlodějček, který se rozhodne se napravit a starat o svou dcerunku, kdo bude jeho hlavní protivník se neví, ale Paul Rudd i Michael Douglas v hlavní roli zní dobře a námět je originální. Za mě ANO, v červenci budu v kinech asi  bydlet.

Papírová Města

John Green je  v současné době podle mě asi nejoblíbenější spisovatel dívek ve věku 15-25 let. Jeho Hvězdy nám nepřály jsem neviděla a ani toho nelituju, jelikož typ romantických filmů pro mě zkrátka není, nebaví mě a většinou u toho usnu. Ted jde o příběh mladíka, který se svými kamarády vyrazí doslova přes půlku států aby se spatřil se svou vyvolenou dívkou, kterou hraje slavná Cara Delevingne. Nezní to vyloženě špatně, hlavně je to film kde se nehraje jen na city. Hlavně mě láká to že Cara zde hraje tak trochu cvoka. Jestli bude film dobrý nebo propadák se teprve uvidí, ale za mě ANO, na Caru sem zvědavá a jelikož nejde o nějaké uslzené hraní na city, tak se i těším.

Ano, byla jsem oprvadu hodně mírumilovná, ale když vím že na nás čekají ještě takové pecky jako nový PETER PAN (ten starší je mojí citovou záležitostí, doufám, že mu nepokazí reputaci a mimochodem i zde hraje Cara!) nové Mission Impossible- Národ Grázlů a hlavně konečně do našich kin dorazí AGE OF ADELINE a nový Terminátor ( ano i s Árniem) zkrátka těším se jak malá!
Mějte se kráásně a slibuju že v příštím měsíci už tak měkká nebudu!
XoXo

K:*

Žádné komentáře:

Okomentovat