neděle 22. března 2015

Vraždy v kruhu – ČT zabodovala


Vraždy v kruhu – ČT boduje


Od mala jsem milovala seriály všeho druhu. Od pobřežní hlídky po pokémony ( já vím, vkus nic moc, ale každý někde začínal). Tahle vášeň mi vydržela dodnes, jen nesleduji  v televizi, ale spíše online, jelikož na televizi opravdu nemám tolik času jako dřív. Vzhledem k tomu, že mám ještě školu a brigády je to i časově lepší. Co se českých seriálů týče, tak u mě momentálně rozhodně boduje ČT1. Zaujaly mě i filmy ČT, které většinou dávají  v neděli a pondělí. Vraždy v kruhu mají perfektní herecké obsazení. Ivan Trojan exceluje snad v každé své roli a svého majora Holinu si vyloženě užívá. Používá neobvyklé  metody vyšetřování, spojuje si věci, které se zdají být nemožné, v možné. Obklopuje se převážně mladými kolegy. Partákem mu je poručík Diviš Mrštík, mladík, kterého Marián doškoloval a zaučil si ho. Je vidět, že ho to láká, i když ze začátku byl k Mariánově práci lehce skeptický. Další v týmu je pak  jejich další kolegyně poručice Fibichová. Mladá, lehce ráznější vyšetřovatelka. V neposlední řadě je doplňuje kapitán Rosťa Bor. Pracuje v Mariánově týmu, i přes to, že je invalidní. I přes svůj handicap má však podle mě skvělé hlášky a vůbec se nebojí tvrdších metod u vyšetřování Je to skvělý kriminalista a dokonale dokáže najít všechny podrobnosti. Odkaz dám zase dolu pod článek:). Poslední roli má Hana Vagnerová, coby manželka Rosti. Ta se zabývá především astrologií a Holina k ní vždy chodí pro rady ve vyšetřování.
Co se týče hraní, na všech je vidět že si své role užívají. Mě osobně se nejvíc líbí Richard Krajčo, který musí nejen celou dobu používat invalidní vozík, ale navíc si jeho postava v seriálu užije své. Celkově u herců ( jak seriály a filmy) nejvíce oceňuji to, když se pro svou roli dokážou změnit a vyloženě se do té role vžít, ne si jen nasadit paruku.
Co se týče obsahu dílů….no….jednotlivé díly na sebe navazují, ale i  nenavazují, což je na jednu stranu skvělé na druhou celkem škoda. V každém díle se vyšetřuje jiný případ a vražda a naopak jejich milostné vztahy a záležitosti přechází z dalšího dílu do dalšího. Každopádně v každém díle je někdo mrtvý, ať už bezdomovec tak například začínající hvězdička. Úkol je vypátrat vraha a přijít na motiv vraždy. Někomu to možná může přijít jako nuda po několika dílech, mě však ne. Baví mě stále nové, možná až šílené nápady scénáristů. A pak samozřejmě to, jak vlastně dokážou identifikovat někoho podle znamení v horoskopu. Po jednom dílu jsem si i uvědomila že vlastně část toho horoskopu na mě i sedí. I  tento seriál má nějaké své mušky, ale vzhledem k tomu, co jsou schopny vysílat jiné tv jsem ochotna mu to odpustit. Každou epizodu jsem zatím viděla 4krát, abych si dokázala udělat jasný pohled. A celý můj názor? Skvělé herecké obsazení, jen scénáristé by si mohli trochu polepšit a zkusit udělat nějak zajímavější, zkrátka to nějak  ozvláštnit. Jinak seriál i prostředí je skvělé a je to asi jediná věc, která mě spolu s miskou rukoly dokáže v pondělí večer pobavit a zlepšit mi klasické pondělí. Pokud nestíháte sledovat, přikládám slíbený odkaz, kde se  můžete podívat:). A co vy? Sledujete teď nějaký seriál?
Vraždy v kruhu - odkaz na oficiální stránky a videa seriálu:)

Žádné komentáře:

Okomentovat