čtvrtek 1. října 2015

Velká podzimní smršť !

Ahoooooj !

Podzim je tu v plném proudu ( huráááá) a pro lidi s alergií na sluníčko ( zdravím sebe) a milovníky seriálů ( ano, zase zdravím sebe) nastal po celkem nudném létě konečně pořádný odvaz. Jdeme se na to konečně podívat!



Scream Queens

Něco, na co jsem se těšila snad celé léto. Seriál z prostředí vysoké školy a především Sesterstva Kappa, kde řádí sériový vrah, který třeba až tak vrahem není. Podezřelý je úplně každý od děkanky až po prezidentku  Kappa House Chanel, která je skutečně prvotřídní mrška. Její oddané pomocnice si říkají Chanel #5 a Chanel #2. Do jejich sídla se samozřejmě hlásí nové adeptky a i ty jsou podezřelé, i když se všichni vehementně snaží dopadnout rudého vraždícího dábla. Jak všechno dopadne uvidíme, ale já svůj typ na  vrahounka mám. Autorem je Ryan Murphy, autor AHS a American Crime Story a je to skutečně muž na svém místě. Seriál je vtipný, zbytečně se nikde nezdržuje, hudba i kostýmy naprosto skvělé. Nejvíc ze všech mě kromě Emmy Robrets rozhodně baví Jamie Lee Curtis, v roli děkanky. Zatím jsou venku první tři díly a rozhodně stojí za to. Mimo to, seriál je doslova a dopísmene přeplněný celebritami a hvězdami či hvězdičkami. Pokud nehledá nějakou složitou či opravdu filmově náročnou show, budete spokojeni, především tedy asi dámské publikum.

Malá ukázka tady

Trailer


Fear the Walking Dead (Živí Mrtví : počátek konce)

Fear the WD,  je spin off seriálu Živí Mrtví (překvapivě) . Děj se odehrává  v LA, všichni jsou spokojení, všechno je zalité sluncem....až jednoho dne vypukne velmi podivná nákaza, nejdříve se nic moc neděje, ale postupně vypukne chaos, anarchie, státy a města se musí zkaranténovat ( ne, teď si opravdu nevzpomenu na ten název :D ). Epidemie však stejně pokračuje dál a lidé se musí chtě nechtě podělit a začít si pomáhat a zjištovat, kdo je kdo... Upřímně...první díly mě naprosto nadchly, byla jsem odvařená a koukala i několikrát na jeden díl...ale od 4 tého dílu to jde pro mě  s kvalitou z kopce, všechno se zbytečně prodlužuje, moc se žvaní nikde žádná pořádná akce u které byste měli vykulené oči a řekli si JO TO JE ONO, prostě chybí tam TO  a to mi nikdo nevymluví. Samozřejmě dám mu ještě šanci, ale můj podzimní favorit se z něj rozhodně nestane.

Malá ukázka je tady

Trailer

Once Upon a Time 5 série

První díl jsem viděla teprve včera, ale byla jsem příjemně překvapena. První pul hodinka sice naprostá nuda, všichni se snažili být hodní a pomáhat si a bla bla bla....ale ten konec!!!! Naprostý skvost!!! Taková Emma to je doslova radost pro oči,upřímně se nemůžu dočkat až uvidíme, co všechno vyvede a jak se bude chovat. Ano, teď zním jako největší zloun a padouch, ale mě zkrátka tyhle proměny opravdu berou a je to přesně TO, které má seriál mít. A Once ho opravdu má. Uvidíme, jak se série vyvine dál, jestli naši hrdinové najdou Merlina a jestli bude Emma dábelská víc než jen první dva díly. Nechme se překvapit, ale za mě po tom nudném konci rozhodně veliké plus a také veliké plus za Zelenu.

Malá ukázka je zde

Trailer



Simpsonovi

Anooo, 27 ( !!!!)série je tu. První díl, krásný a originální jako všechny jiné. Je to série,který bud milujete nebo nenávidíte, jelikož díly na sebe nenavazují a nemá tudíž žádný pořádný děj ( max. 2 epizody na sebe nějak navážou,ale víc nečekejte). Pro mě jsou Simpsonovi naprosto skvělý seriál na odreagování, když uklízim, žehlím...stačí si je pustit jako zvukový efekt a jsem spokojená. Samozřejmě na první díl jsem se podívala z čistě mého hodnotícího hlediska a opravdu nemám moc co konstatovat. Zkrátka vše je jak má být.


The Big Bang Theory

Můj velmi milovaný seriál je konečně zpět. V posledních dnech vzbudil rozruch především proto, že se v Sheldonově show zmínili o Česku. Jinak seriál má už od začátku zajímavé zápletky a scénář jako vždy na jedničku. Celkem by mě zajímalo, zda i tahle série skončí svatbou nebo ne. Každopádně první dva díly jsou online, takže pokud milujete Sheldona určitě se podívejte.

Malá ukázka

Trailer



1. Listopadu nás čeká ještě pokračování THE ROYALS, v říjnu nás čeká také 5série 2 socek a samozřejmě velmi, velmi očekávané AMERICAN HORROR STORY - HOTEL s Lady Gaga v hlavní roli.

A na jaký seriál jste se přes léto nejvíce těšili vy?

XoXo

K

Žádné komentáře:

Okomentovat